شڪوفــــــــــہ ے ✐ قلــــــــم ✐ بهشــــــــتے

פرفــــــاے صــــــاבقانـہ بـہ روایـت בل

פرفــــــاے صــــــاבقانـہ بـہ روایـت בل

شڪوفــــــــــہ ے ✐ قلــــــــم ✐ بهشــــــــتے

بـہ ناҐ פֿـבایـــــے ڪـہ جــــــاלּ میבهב
تــــــواלּ و رواלּ و جـــــــهاלּ میבهב
פֿـבایـــــے ڪـہ هستش،حیــات مלּ است
بـہ هر ذرـہ برگـــــش نبــــات مלּ است
__________________________________
بسم الله الرحمن الرحیم

مینویسم درباه اعتقاداتی که دوستشون دارم
مینویسم از دغدغه ها و دلتنگی هام
مینویسم از آرزوهام
.
.
مینویسم تا بماند یادگار
صفحه ای بر دفتر این روزگار

این بیت رو فی البداهه گفتم(>‿◠)✌

قفسه قلم نوشت
آخرین قلم نوشت
  • ۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۰۰ غرور
آخرین قلم نوشت همسفران
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۱:۵۰ - ₪بنـت الهـدی₪ عکس عالی
  • ۳ مهر ۹۳، ۱۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..! زیارت قبول

وطنم پاره تنم

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ب.ظ

1. اللــــــــــــــہ مـــــــــــــــع الغـــــــــــــــــالب



به  نام حق ، به نام  سلام  که همنام  اوست


امروز 22  بهمن سال 1392

دهه فجر انقلاب اسلامی  ایران



طنین انداز شعار مرگ  بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل...............



ایران کهن خانه ماست.ایران را دوست دارم چون وطن نیاکان پاک من است

مذهبم  یگانه ام رادوست دارمزیرا درنبرد حق و باطل، نورحقیقت مذهب شیعه است

انقلابم را دوست دارم چون خار چشم  آنهایست که چشم  دیدن تمدن و ایران و  را ندارند


امام خمینی را دوست دارم چون یدالله زمانه اش بود و یادمان آورد ایران سرزمین استقامت است

امام راحل باغبان باغی بود که نامش را انقلاب نهادند این باغ راهی به بهشت دارد اگر اصولش راحفظ کند

اگر اصولش راارزش بدانیم

و میرسد روزی که ایرانی پرچم عشق ولایت را دست صاحب مملکت دهند و آن ایرانیان برگزیده اند .........

الهم عجل لولیک الفرج




۹۲/۱۱/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
✿ηαℨ ʟḯ✿

وطنم

پرچم بالاست

نظرات  (۵)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۴۳ فائزه سعادتمند
مرگ بر آمریکا!!!
:)
پاسخ:
:)
مرگ براسرائیل
:))
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۶ ღ فاطمه ღ
سلام عزیزم لینکت کردم :)
پاسخ:
ممنونم ازت

اوهوم.بیلدیم دا،ساقل نازلی باجیم،یاشا..

فیکیر میکنم میگم بهت گول باجیم...

قوربانام...

ممنون ب خاطر کمکات...

پاسخ:
خواهش عزیزم
منتظرتم
قوربان اولوم آبجی

حتماً نازلی باجی

خبر ورم...

بیر سوال:ب نظرت بلاگ یا بلاگفا؟کدوم یاخچیه باجی؟

 

پاسخ:
والا من ازمحیط اینجا بیشتر خوشم میاد
اما بلاگفا بیشتر ازاین جا امکانات داره و تنوع قالب هاش بیشتره
انواع کدهارو هم میتونی بزاری ......
اگه میخوای دستت راه بیفته از بلاگفا شرو کن
بخوای بیای بیان دعوتنامه شو من میدم بهت
بازم خود دانی آبجی

سالامین علیکیم...

گلدیم...گلدیم(یکی نیست بگه گلدون گلدون دا،نیه این همه سروصدا؟)

صورتتو بیار جلو مممموه حالا اون طرف صورتت مممموه...نوباره لر اولسون باجی...

این وبلاگو تازه زدی گویا؟

یاخچی باجی فیکیر میکنم وبلاگ بزنم دا! :))

 

پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الی باجی بیر دنه ماچ ورگوروم قیزیم:)

حتما وبلاگ بزن ببین من چه سرخوشم:))

مدیونی فک کنی بیکارماااااا:))

فدات حتما خبرم کن..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی