شڪوفــــــــــہ ے ✐ قلــــــــم ✐ بهشــــــــتے

פرفــــــاے صــــــاבقانـہ بـہ روایـت בل

פرفــــــاے صــــــاבقانـہ بـہ روایـت בل

شڪوفــــــــــہ ے ✐ قلــــــــم ✐ بهشــــــــتے

بـہ ناҐ פֿـבایـــــے ڪـہ جــــــاלּ میבهב
تــــــواלּ و رواלּ و جـــــــهاלּ میבهב
פֿـבایـــــے ڪـہ هستش،حیــات مלּ است
بـہ هر ذرـہ برگـــــش نبــــات مלּ است
__________________________________
بسم الله الرحمن الرحیم

مینویسم درباه اعتقاداتی که دوستشون دارم
مینویسم از دغدغه ها و دلتنگی هام
مینویسم از آرزوهام
.
.
مینویسم تا بماند یادگار
صفحه ای بر دفتر این روزگار

این بیت رو فی البداهه گفتم(>‿◠)✌

قفسه قلم نوشت
آخرین قلم نوشت
  • ۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۰۰ غرور
آخرین قلم نوشت همسفران
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۱:۵۰ - ₪بنـت الهـدی₪ عکس عالی
  • ۳ مهر ۹۳، ۱۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..! زیارت قبول

حا ل بدتراز تهوع

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

سلام بعد ازچند روز طولانی...


ایام شهادت مولای علی تسلیت.عاشق اسم علی ام.مرد تو ذهن من فقط و فقط این آقاست.


امیرالمومنین


نابودم کردن اونایی که بهشون میگن آشنا...


نمیدونم این روزا حال و هوای خوشی ندارم.دارم تو تب کینه اتیش میگیرم .بخدا دست خودم نیست کاراشون رفتاراشون جلو چشمامه...............


اگه بگم تو این روزای عزیز زجر روحی کشیدم،روزای قدری که همه دلاشونو پاک میکنن من آتیش گرفتم .............


خودش اون بالا منو میبینه و میدونه ....................


فراموش نمیکنم . فقط و فقط ازخدا میخوام.....................


کینه = نفرت = نفرینتون کردم کسایی که اتیشم زدین 


حالم از حال این روزای خودم بهم میخوره .حس میکنم شیطان تو وجودمه .


خدایا ازخودت کمک میخوام.اما میدونی فراموش نمیکنم.فقط میخوام جوری تو کاسه اونا بزاری که بفهمن آه کی بدبختشون کرد



روی آدمها زوم نکنید

زود بی کیفیتیشان را نشان میدهند



نفرت

۹۳/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
✿ηαℨ ʟḯ✿

نظرات  (۹)

۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۷ انسان غریب
سخته ادم راحت ازشون بگذره
پاسخ:
آره بخدا
سلام
ی عزیز بزرگی می گفتن ک در این موارد ما هم ب اندازه اونا مقصریم ک
نفس و دلمون رو اذیت و آزار دادیم ..

روح مون رو اذیت کردیم -
یاحق
پاسخ:
آره بااین حرف موافقم

سلام عزیزم.

نمیدونم چی شده گلم.

ولی الان دوست داشتم بغلت میکردم و بهت میگفتم بسپر ب خدا عزیزم و خودت آروم باش. ما چه قد خوشبختیم ک چنین خدایی داریم ک وقتی ی دردی یه غصه ای داریم میتونیم بسپریم ب خودش و خودمون آروم باشیم.. وقتی کاری از دستمون بر نمیاد..

بخشش خیلی خوبه، خیلی .. ولی میدونم روحیات افراد با هم فرق میکنه..

خدا گفته ببخش تا ببخشمت...

دعا میکنم برات نازلی باجی گلم..

بوس

چه حکایت سختی بود
غیرقابل تصور
خدایا من رو مدیون افرادی چون ایشون مفرما به لطف و کرمت ای بهترین عفو کنندگان
پاسخ:
آره غیر قابل تصور حتی برا خودم
اما این حقمه که بگذرم یانه

سلام 
ان شالله که دلتون اروم بشه و ارامش برسید 
کینه و نفرت ادمو داغون میکنه
پاسخ:
ممنونم
ازاونایی که داغونم کردن نمیگذرم.....روزهای قشنگو برمن حرام کردن
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۹ ی آنتی زایون
سلام
دعا میکنم خدا دلتون رو آروم کنه
التماس دعا
پاسخ:
تشکر بابت دعاتون
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون ،‌ این روزها روزهای گذشت است ، هر کس که بدی هم کرده به ما باید از اون بگذریم تا به خدا برسیم ...
پیامبر خوبیها هم این قدر بهش بدی می کردند و اون به راحتی از اونها می گذشت ...
التماس دعا . عاقبتتون بخیر
پاسخ:
آره وقتی عملی به این حرفا رسیدم فهمیدم شعاره...
بزرگترین مرجع راه اندازی سایت + هاست رایگان + دامنه رایگان TK فقط با 10000 تومان
آدرس سایت ما:  site3az.ir                                                                                               

سلام

خوبه که فقط از خدا می خواهی فقط خدا خدا

التماس دعا

پاسخ:
سلام
فقط خودش عالمه وبس
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی